مهندسی صنایع غذایی دانشگاه پیام نور مشهد
مهندسی صنایع غذایی دانشگاه پیام نور مشهد

مهندسی صنایع غذایی دانشگاه پیام نور مشهد

خوش آمدید!

نمونه سوال شیمی مواد غذایی(سری 1)

یک نمونه سوال نایاب 

دوستان پس از گشت و گزارهای فراوان در دنیای مجازی توونستم چند سری نمونه سوال شیمی مواد غذایی رو پیدا کنم همراه با پاسخ

نمی شنوم صدای کف و هوراااااا وجیغتو ؟!!!  

 

از اونجایی که به احتمال 99.99 درصد این درسو بیفتم ، گفتم آخرین امیدو که همانا حفظ کردن این نمونه سوالاست رو هم امتحان کنم 

توصیه می کنم شما هم امتحان کنید!!   

 

 

دانلود  

 

از اونجایی که ذکر منبع از اوجب واجبات است  

منبع : http://www.chbpnu2012.rzb.ir/post/115

نظرات 3 + ارسال نظر
داش نوید 1400/10/28 ساعت 18:13

آقا دمت گرم خدا خیرت بده
خیلی کار راه انداز بود ایول

ویدا 1392/12/06 ساعت 21:12

هوووووووووووووووووووووووورررررررررررررررا
مرسی عزیزم
خیلللللللللیییییییییییییییییییییییی خیللییییییییییییییی ممنون

میثم 1392/10/05 ساعت 20:58 http://foodsky.blogfa.com

خییییییییییییییییییییییییییلی ممنون

خواهششششششششش می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد